Tuesday, June 21, 2011

::Perbezaan Drama Nora Elena dan Novel Kasih Yang Suci::

Habis sudah drama kegilaan ramai iaitu Nora Elena. Rasa macam sekejap sangat la pulak drama tu habis, maybe tayangan 4 kali seminggu kot. Tak macam drama² lain yang seminggu sekali kan. Apa² pun ending drama Nora Elena ni agak memuaskan gak la happy ending. Tapi pada Ima drama ni macam terlalu rushing nak di habiskan. Seperti yang kita semua sudah sedia maklum, Drama Nora Elena ni diadaptasi longgar dari novel Kasih Yang Suci by Meen Zulaikha.... Kalau dah ada 'adaptasi longgar' so memang kita tak boleh nak expect drama ni memang bulat² macam dalam novel.

So, kat sini ada beberapa perbezaan yang terdapat diantara drama Nora Elena dan novel Kasih Yang Suci


Hehe...tu la antara perbezaan yang nampak ketara pada mata Ima. Banyak lagi sebenaqnya. Tapi apa² pun perbezaan ni tak mengganggu kot penonton yang dah baca novel ni. At least ada jugak perasaan nak tau kan walaupun dah habih baca novel tu.

Syabas diucapkan kat semua pelakon yang berjaya bawak watak dengan baik sekali especially Aaron Aziz. Lepas tgk drama ni, mmg Ima minat giler dgn dia...hehehe...jangan marah yer En Abah....sekarang ni dah beralih pulak ke STANZA CINTA setiap hari Ahad jam 9 malam....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...