Friday, May 6, 2011

::supplement::

bila umur dah masuk ke 30 tahun ni, rasa macam aku perlukan supplement lah untuk mengimbangkan segala sistem kat tubuh badan aku ni. buat masa sekarang memang aku tak amek ape-ape supplement untuk kulit ke, rambut ke, peranakan ke (haha). Takde tambahan ape-ape. aku bergantung kepada makanan yang aku makan hari-hari je.

kalau tengok muke aku dari dekat. struktur kulit dah macam kat bulan. dengan kering dan kusam lagi. hish

Tapi aku dapat rasekan perubahan bila umur dah meningkat ni. Kulit kering, rambut tak bersinar, kulit kusam..aaa macam-macam lah. For sure kalau tak dijaga, bila umur aku dah 40 nanti, dah macam mak nenek si bongkok 3. eeee.... seram lah.

Sebab ramai yang aku jumpe bila umur dah 30an, either anak baru sorang or dah berderet, dah tak reti nak jaga penampilan diri, terus dah macam makcik-makcik. taknak lah jadik macam tu. jadik tak terurus. nampak lagi tua dari umur sebenar.

so, korang ade ke makan supplement yang berkesan untuk kulit/rambut/ atau ape saje untuk menjaga tubuh badan korang?

brand ape? untuk ape? harga berapa?

Please share. aku nak start seawal yang mungkin.

Thanks yer.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...