Saturday, July 4, 2009

::accident::

hari ini aku menerima berita yang menakutkan apabila mendapat msg dari kampung

"abah kena langgar dengan motor..kaki abah retak"


ketika ini aku berada di PD kerana suamiku ada bengkel d Tiara Beach Resort...
terus call kampung tanya khabar abah...abah masih dirumah...kejadian berlaku pada malam sebelum tu lagi selepas abah balik solat isyak di surau..malam tu abah pergi surau jalan kaki....dilorong jalan kaki tu sangat gelap..ntah kenapa elektrik terputus agaknya..abah tahan satu motor yang lalu nak tumpang balik....motor ni pulak tak dak lampu..dengan tiba2 dirempuhnya abah...tapi selamat abah sempat mengelak sikit...kaki abah saja yang terkena...
maklumat terkini yang aku dapat tahu, mak dah bawak abah p mengurut sebab abah rasa sakit kat lutut...tukang urut kampung tu cakap tulang lutut abah lari sikit...aku dah desak abah pergi hospital jugak takut2 apa terjadi...but abah cakap tengoklah dulu 2 3 hari lagi macam mana...*sigh*...dah cakap dengan kakak aku yang memang dah ada kat kampung...apa2 hal pls let me know.....SUSAH HATI BEB... apa2pun aku doakan abah cepat sembuh....kepada mak...sabar yer...jangan bagi abah buat kerja apa2 pun...abah nie memang jenis yang tak reti dok diam....mesti ada je keje yang dia nak buat...LUV U DAD...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...